środa, 23 marca 2011

Bot do plemion cz.2

Kontynuacja mojego, pro, elo bota do plemion.


Po pierwsze przeczytaj pierwszą część - znajdziesz ją tutaj.

Przede wszystkim chciałem tutaj napisać, że testuję bota pełną parą. W tym celu zakupiłem nawet płatny hosting! Czemu płatny? Ponieważ na darmowych nie ma włączonej funkcji Curl oraz Cron, które wykorzystuje napisany skrypt. Co prawda szkoda mi trochę tych 5 zł (miesięcznie, pełna oferta na mzhost.pl), ale myślę, że przyda mi się jeszcze ten hosting do czegoś innego. Strona z botem ma adres akcza.mzhost.pl - jeśli ktoś chce zobaczyć skrypt w akcji to serdecznie zapraszam :)

Skrypt uległ drobnym zmianom, mianowicie:
- dodałem logi - do pliku tekstowego są zapisywane: czas wykonania skryptu, ilość surowców, ilość budynków w kolejce oraz ilość wybudowanych przez bota budynków - przykład: log.txt
- sprawdzenie czy zlecenie budowania się udało - skrypt weryfikuje swoją pracę
- inne mniejsze błędy zostały usunięte.

Oczywiście podaje kodzik:

Możecie sobie porównać stary kod z nowym.

Co zamierzam poprawić/dodać?
- zmniejszyć wykrywalność bota (teraz praktycznie nie ma żadnych zabezpieczeń)
- dodać możliwość budowania wszystkich budynków (nie tylko tartaku, cegielni, huty)
- możliwość automatycznego farmienia (wątpię, by mi się to udało napisać, ale spróbuję :))
- zoptymalizować skrypt.

To tyle, jeśli znajdę trochę wolnego czasu i przede wszystkim chęci to dodam te ww. poprawki.



8 komentarzy:

  1. Jak zainstalować bota?
    Czy działa na angielskich plemionach?
    Czy on mi sam buduje czy ja mam coś zmieniać w bocie?
    Ten bot to z kp czy bez?

    OdpowiedzUsuń
  2. + Jak zainstalować bota?
    Musisz posiadać serwer obsługujący php z włączoną biblioteką cURL - ściągnij sobie xampa lub webserver i wrzuć tam plik i odpal przez przeglądarkę.

    + Czy działa na angielskich plemionach?
    W skrypcie jest ustawiony na amerykańskie. By działał na innych serwerach (inne kraje) trzeba zmienić ".us" w linkach.

    +Czy on mi sam buduje czy ja mam coś zmieniać w bocie?
    Sam buduje, wystarczy, że dodasz budynki, które ma budować do bazy danych.

    +Ten bot to z kp czy bez?
    Nie bardzo rozumiem :) Bot nie dodaje w jakikolwiek sposób konta premium :)

    Jeśli masz jakieś pytania bardziej szczegółowe to zapraszam do zakładki "kontakt" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehe :) Ja robie to samo ale w c++. Bot dziala w tle i nie ma nic wspolnego z przegladarka wtedy :). Wkurza mnie tylko captchta bo wtedy bot ma metode by sie wylaczyl i mnie powiadomil, wiec trzeba go restartowac.
    Ogolnie bardzo ciekawa sprawa bo mozna wyslac ponad 4000 atakow w ciagu 1h :) (opoznienia miedzy curlem a plemionami)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z racji tego, że zaczynam zabawę z Delphi - być może coś wykombinuje z botem :]

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.youtube.com/watch?v=VOmYlLaKDCQ zobacz na to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, ale po co to komu? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak to dokładnie zrobić aby to działało :D ..co to wogole robi ?

    OdpowiedzUsuń
  8. To coś to skrypt PHP, który sam buduje wskazane przez nas budynki. Aby uruchomić skrypt należy posiadać potrzebne oprogramowanie, które obsługuje php i mysql :D Najlepiej pobrać Xampa albo Webserva. Jeśli ktoś ma problem z "odpaleniem" to zapraszam do zakładki KONTAKT.

    Tak w ogóle - za niedługo rozpocznę serię wpisów, w których postaram się napisać i opisać jak stworzyć bota w Delphi ;)

    OdpowiedzUsuń