poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Programy sieciowe w Pascalu?



Wczoraj natrafiłem na ciekawy wpis o socketach w Pascalu. Wpis ->KLIK!. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale autor przedstawia nam bibliotekę blcksock, która umożliwia nam połączenia TCP(?). Posiada ona dość dużo funkcji, które są opisane na http://synapse.ararat.cz/doc/help/blcksock.TTCPBlockSocket.html.

Nie wiem jak wy, ale ja pierwszy raz spotkałem się z programowaniem sieciowym w Pascalu. Rozumiem Delphi, ale Pascal?
Może używał ktoś tej biblioteki i może stwierdzić czy ona działa czy nie? Jestem tego bardzo ciekaw. Fajnie by było napisać klient-serwer w pascalu :D

2 komentarze:

  1. Blog upadł :( A szkoda bo myślałem, że się ładnie rozwinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle tu zaglądałem od mojego poprzedniego komentarza. Trudno. Zapominam o tej stronie, nic już tutaj nie będzie.

    OdpowiedzUsuń